פורטיס לא חייב לכם כלום

הנה רשימה של סיבות (רנדומליות לגמרי) שבגללה פורטיס *ממש* לא חייב לכם כלום:

 

 

  1. לטאה – שוטר פושע והענק הלוחש
  2. השיר של ז'אק – יער ישראלי
  3. הדור הזה – פלונטר
  4. נעליים – 1900?
  5. פריז בלהבות – שוטר פושע והענק הלוחש
  6. שקיעתה של הזריחה – סיפורים מהקופסא
  7. תלוי על הצלב – שוטר פושע והענק הלוחש
  8. המוות אינו מחוסר עבודה* – פלונטר

אז תגידו תודה ותשתקו, טוב? טוב.

 

(הערות לסדר היום: אני פחות בחורה של מינימל קומפקט, מצד שני – כל שיר מ"שוטר פושע" ומ"פלונטר" הם עילות מספיקות בעיניי לעשות מה שבא לך, כל שיר)

* השיר הראשון של פורטיס שהכרתי, למדתי לנגן על קלאסית וזה. זה היה מעצב ומשפיע, המפגש הראשון שלי עם loudQUIETloud על אף שלא ידעתי מה המשמעות של "כל היום את על לבן" הייתי בצופים וזה…

2 תגובות בנושא “פורטיס לא חייב לכם כלום”

  1. ח"ח על הפוסט המדויק.

    כל כך הרבה רעש ומילים הושחתו על השתתפותו של פורטיס בעוד אחת מ-500 תוכניות השירה המשעממות שמטביעות את הערוץ הלא הנחוץ ההוא. מילא בתקופת הזוהר של כוכב נולד עוד היה אפשר לומר שהשתתפות בה כשופט היתה סוג של הצהרה. אבל היום? מי זוכר מה שודר אתמול? מי בכלל צופה בזה? למי אכפת? כן, זה מוזר לחשוב על פורטיס בסיטואציה הזו, אבל בחייעת, תציעו לי את הסכום הזה וגם אני אשקול בחיוב להשתתף באקס פאקטור… סיפור כל כך זניח, עדיף לעזוב את השלט בצד ולהקשיב לשירים.

    אהבתי

כתיבת תגובה