Get with the program

בעקבות ריב עם חברת אשראי מסויימת, קיבלתי מכתב (כזה מנייר, למרות שיש להם את האלקטרוני שלי) התוהה לגבי ביטול הכרטיס (שמעולם לא הגיע אלי ולכן ביטלתי אותו). המכתב ביקש, לטובת ייעול שירות הלקוחות של החברה, שאשלח פקס עם התלונות שיש לי כלפי השירות. אין לי פקס. אתר החברה לא סיפק אימיילים או מספרי טלפון של שירות הלקוחות, רק אופציה ל”צור קשר” פרימיטיבי ומוגבל תוים.
כדי להוסיף חטא על פשע, הציעו לי לחזור תמורת שנתיים ללא דמי חבר. יש! כנראה שהם לא ממש בדקו מי אני ומה אני, כי הכרטיס המקורי שלי הוא ללא דמי חבר. אז ביננו, תגובות אוטומטיות זה לא ממש שירות לקוחות. נראה לי שעליתי במחשב, שזה סבבה, חברו את המחשב לאינטרנט והנה לכן- דואר אלקטרוני.
הנה מה שכתבתי להם ב”צור קשר”.

עבור
אירית בטאט,
מנהלת השיווק.

אין באפשרותי לשלוח לך פקס שיסביר את המגוון הרחב של התלונות שיש לי כלפי החברה שלך. את מכשיר הפקס שהיה ברשותי איבדתי אי שם בתחילת האלף השלישי. לעומת זאת, אם תרצי, אני משתמש בטכנולוגיה הנקראת דואר אלקטרוני ואשמח לכתוב לך דיווח מפורט במדיה זו.

4 thoughts on “Get with the program

  1. יותם- אנשים בלי פקס? אנשים מעודכנים טכנולוגית? אנשים נוחים לתקשורת? אנשים נטולי כסת דיו ונוצה?

    דן-יה- למה לבוא ברע? אבל רק בשבילך, אמריקן אקספרס ימח שמם.

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s